«پوست روباتیک» اشیاء روزمره را به روبات تبدیل می کند

.

.

به وب سایت من خوش امدید
ایمیل مدیر :

» خرداد 1399
» ارديبهشت 1399

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS
«پوست روباتیک» اشیاء روزمره را به روبات تبدیل می کند
نویسنده vacumblupom@gmail.com تاریخ ارسال سه شنبه 20 خرداد 1399 در ساعت 19:4

وقتی به رباتیک فکر می کنید ، به احتمال زیاد به چیزی سفت و سخت ، سنگین و برای یک هدف خاص فکر می کنید. فناوری جدید "Robotic Skins" که توسط محققان Yale ساخته شده است این مفهوم را بر روی سر خود می چرخاند و به کاربران امکان می دهد حیوانات بی جان را تحریک کرده و اشیاء روزمره را به روبات تبدیل کنند.


در آزمایشگاه ربکا کرامر-بوتیگلیو ، استادیار مهندسی مکانیک و علوم مواد ایجاد شده ، پوسته های روباتیک کاربران را قادر می سازند تا سیستم های رباتیک خود را طراحی کنند. کرامر-بوتیگلیو گفت ، اگرچه پوست ها بدون هیچ کار خاصی در ذهن طراحی شده اند ، اما آنها می توانند برای همه چیز از ربات های جستجو و نجات گرفته تا فناوری های پوشیدنی استفاده شوند. نتایج کار تیم امروز در Science Robotics منتشر شده است .

این پوسته ها از ورق های الاستیک تعبیه شده با حسگرها و محرک های ساخته شده در آزمایشگاه Kramer-Bottiglio ساخته شده اند. به عنوان مثال ، پوست روی یک جسم تغییر شکل پذیر ، یک حیوان پر شده یا یک لوله فوم قرار می گیرد. روبات های سازنده بسته به خاصیت اشیاء نرم و نحوه استفاده از پوست می توانند کارهای مختلفی را انجام دهند.

وی گفت: "ما می توانیم پوسته ها را بگیریم و آنها را به دور یک شیء بپیچانیم تا یک کار انجام شود - مثلاً حرکت" و سپس آنها را برداشته و آنها را برای انجام یک کار متفاوت مانند گرفتن و جابجایی یک شیء دیگر قرار خواهیم داد. " گفت "ما می توانیم همین پوست را از آن شی خارج کنیم و آنها را روی یک پیراهن قرار دهیم تا یک وسیله پوشیدنی فعال بسازد."

فناوری جدید 'Robotic Skins' که توسط محققان ییل ساخته شده است به کاربران امکان می دهد اشیاء روزمره را به روبات تبدیل کنند. اعتبار: دانشگاه ییل
روبات ها به طور معمول با یک هدف واحد در ذهن ساخته می شوند. با این حال پوسته های روباتیک به کاربران این امکان را می دهد تا روبات های چند منظوره را در پرواز ایجاد کنند. Kramer-Bottiglio گفت ، این بدان معناست که می توان از آنها در تنظیماتی استفاده کرد که حتی در هنگام طراحی مورد توجه قرار نگرفته اند.

علاوه بر این ، استفاده از بیش از یک پوست در هر زمان امکان حرکات پیچیده تری را فراهم می کند. به عنوان مثال ، کرامر-بوتیگلیو گفت ، برای گرفتن انواع مختلف حرکت می توانید پوست را لایه برداری کنید. "اکنون می توانیم حالت های ترکیبی ترکیبی را دریافت کنیم - به عنوان مثال ، فشرده سازی همزمان و خمش."

محققان برای نشان دادن پوست های رباتیک در عمل ، تعداد انگشت شماری از نمونه های اولیه را ایجاد کردند. اینها شامل سیلندرهای کف است که مانند کاسه اینچ حرکت می کند ، یک دستگاه پوشیدنی مانند پیراهن که برای تصحیح وضعیت بد ضعیف طراحی شده است و وسیله ای با گیربکس است که می تواند اشیا را درک و حرکت کند.


کرامر-بوتیگلیو اظهار داشت که چند سال پیش وقتی ناسا خواستار سیستم های نرم روباتیک شد ، این دستگاه را برای این دستگاه ها ارائه کرد . این فناوری با همکاری ناسا طراحی شده است و ماهیت چند منظوره و قابل استفاده مجدد آن باعث می شود فضانوردان بتوانند مجموعه ای از وظایف را با همان مواد قابل تنظیم تنظیم کنند. همان پوسته هایی که برای ساختن بازوی روباتیک از یک قطعه کف استفاده می شود ، می توان آن را جدا کرد و برای ایجاد یک مریخ نورد مریخ که می تواند بر فراز زمینهای ناهموار بپیوندد ، استفاده می شود. دانشمند ییل گفت با داشتن پوسته های روباتیک روی تخته ، هر چیزی از بادکنک گرفته تا توپ های کاغذ خرد شده به طور بالقوه می تواند در یک ربات با یک هدف ساخته شود.

 http://prbookmarkingwebsites.com/story5103382/قیمت-اکچویتور



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.:: ::.
عناوین آخرین مطالب بلاگ من
» Exosuit نرم چند مشترک و شخصی زمینه جدید را می شکند
» مسیر دوچرخه ساخته شده از پلاستیک بازیافت شده در هلند باز می شود
» دستگاه تشخیص سرطان TINY در آزمایش اوگاندا مؤثر است
» تخصیص بهینه منابع برای سیستم های ارتباطی پهپاد در مدیریت حوادث
» سیستم یادگیری ماشینی یکباره با گفتار و شناخت شیء مقابله می کند
» دانشمندان از شبکه های عصبی مصنوعی برای پیش بینی مواد با ثبات جدید استفاده می کنند
» با نگهبانان جدید اقیانوس آشنا شوید - چتر دریایی ربات
» قطار هیبریدی برقی بامبایر برای حفظ جاه طلبی های سبز آلمان
» محققان فیس بوک برای آموزش عوامل گفتگوی شخصی ، یک مجموعه داده ایجاد می کنند
» تحقيقات Tenable ، آسيب پذيري Peekaboo را كه بر نظارت تصويري تاثير مي گذارد ، افشا كرده است
» سوخت نشت NSA در مورد هک شدن برای استخراج رمزنگاری افزایش یافته است: گزارش
» هواپیمای بدون سرنشین پرواز "می آموزد" مانند یک پرنده بالا رود
» «پوست روباتیک» اشیاء روزمره را به روبات تبدیل می کند
» ایجاد "مجسمه های حرکتی" چاپی 3 بعدی از فیلمهای دو بعدی
» تشخیص سریع شیء در فیلم ها با استفاده از بسته بندی های مورد علاقه منطقه
» AMD بازی Ryzen خود را با تراشه های 45W بالاتر می برد
» چه چیزی باعث می شود یک بازی ویدیویی آموزشی به خوبی کار کند؟
» شیمیدانها رویکرد پایدار نسبت به جذب دی اکسید کربن از هوا نشان می دهند
» شمارش جمعیت از طریق دیوارها ، با WiFi
» آوردن هوش دستگاه به تئاتر بداهه



.:: Design By :